Szórólapjaim

Néhány munkám, melyeket kiadványszerkesztő és grafikai programokkal készítettem.

HTML

A Kristálykapu Egészségközpont 2009. márciusi megnyitójára invitáló szórólap

2009.06.30. 10:56 | modoc | 4 komment

Fekvő LA4 méret, 4+4 színnel nyomva, kétszer hajtva.

A bejegyzés trackback címe:

https://kiadvanyszerkesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr881217314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.09.13. 02:43:54

Szia, miben dolgozol? Én az elmúlt 11 évben úgy hozzászoktam a Quarkhoz hogy lusta vagyok átállni Indesignra.
Amúgy a felső képnél, ahol kénytelenek rohadt pontosan hajtani, kiváncsi vagyok mennyit anyáztak a kötészeten a biegelő gép beállításánál

modoc 2009.09.13. 09:22:24

@regisztráltam: Szia! Nekünk a kiadványszerkesztő suliban már nem is tanították meg a Quarkot, mondván annak úgyis befellegzett. :S Én Indesign-t használok (meg Illustratort, meg Photoshopot) és nagyon elégedett vagyok vele. : ) A Corelt is nyűttük a suliban kicsit, de azzal nem szoktam dolgozni, pedig nem rossz dolog az sem.
A nyomda, aki csinálta ezt a szórólapot, nagyon rendes, megbízható cég, igaz nem készültek el időre vele, de akkor gondolom azért, amit írtál. :D (Az más kérdés, hogy sajna nem sok sikere volt a szórólapnak, pedig sztem szép, ötletes.)

regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.09.13. 16:53:28

Kevés színt használsz, ha jól megnézem a felső oldalt, gyakorlatilag majdnem, hogy 1 színes:) (kivéve a lány haját, de az is 50%os halványítással kb).

A belső oldallal szintén ugyan ez a helyzet, gondolom lány vagy azért szereted ezeket a lágy színmegjelenítést, meg a rózsaszínt:)
Quark: mindenre azt használom, ami nyomdai kiadvány és nem pdf-et készítek, hanem ps-t. (színek miatt). Corel: csak vekt. logókat. Photoshop: mindenre jó, nagyon szeretem:) Amúgy majd ha az indesign is majd 20 éves fejlesztés lesz, és majd mindig a kevés verziószámnál tart, akkor majd tudom, hogy megbízható, lehet ogy kipróbálom:)

modoc 2009.09.13. 18:00:47

Naná, hogy lány vagyok. :)) Nekem az ilyen paszteles árnyalatok jönnek be.
süti beállítások módosítása